poniedziałek, 19 stycznia 2015

Makijaż z błyskiem dla każdej dziewczynki :)


Hej ! Dzisiaj mam dla was obiecany makijaż :)

Do jego wykonania użyłam:
Podkład Maybelline Affinitone nr 03 w odcieniu "Light Sand Beige"
Baza pod cienie do powiek Avon w odcieniu "Light Beige"
Kredka do oczu Avon Colortrend
Cienie do powiek Lovely "Nude make up kit" odcień 8 i 12
Tusz do rzęs Big&Daring Avon
Poczwórne cienie z jedwabiem i wit. E z Wibo


Więc zaczynając na twarz nałożyłam podkład, podkreśliłam brwi najciemniejszym z cieni z Wibo.. Na cała powiekę górna i dolną palcem wklepałam bazę pod cienie z Avon (Mam ją od niedawna, pokaze wam niedługo jak sie sprawdza). Wewnętrzną połowę górnej i dolnej powieki nałożyłam srebrny, piękny cień z paletki Lovely "Nude make up kit. A od zewnętrznej strony oka zaczęłam cieniowanie czarnym cieniem również Lovely i tym cieniem też podkreśliłam załamanie na górnej powiece. Dla zagęszczenia rzęs narysowałam cienką, praktycznie niewidoczną kreskę, dałam czarną kredkę na linię wodną, wytuszowałam rzęsy i tyle! Nic trudnego a prezentuje się na prawdę nieźle. Zdjęcia nie oddają do konca realnego efektu ale warto spróbować :)




PODOBA SIĘ? Zapraszam do komentowania 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz