czwartek, 9 lipca 2015

Pink !

Hej!
 Ostatnio kocham się w różach, są takie dziewczęce i delikatne. To zestawienie które dziś chcę wam pokazać jest chyba najbardziej popularnym jeśli chodzi o ten kolor na powiece- szary i róż, klasyka... 



Do wykonania makijażu oczka użyłam mojej ukochanej paletki ze Sleeka o nazwie Au Naturel, różowego cienia sama nie wiem jakiej firmy, białej kredki firmy Wibo oraz tuszu Avon SupeShock :)

Nie wiem jak wam ale mi ta kolorystyka bardzo się podoba i mimo że dobrze czuję się w mocno podkreślonym oku to ta wersja podoba mi sie również... 



3 komentarze:

  1. Paletka Au Naturel właśnie do mnie idzie, jak ją oceniasz? :-) P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem świetna, za taką cenę jest dużo kolorów :) i można nią wykonać dużo różnorodnych makijaży bo ma w sobie nie tylko takie klasyczne matowe beże/brązy ale też odcienie perłowe:) Minus to trochę opakowanie,bo bardzo się brudzi od podkładu :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem świetna, za taką cenę jest dużo kolorów :) i można nią wykonać dużo różnorodnych makijaży bo ma w sobie nie tylko takie klasyczne matowe beże/brązy ale też odcienie perłowe:) Minus to trochę opakowanie,bo bardzo się brudzi od podkładu :)

      Usuń