czwartek, 14 stycznia 2016

Makeup inspirowany lookiem Kat Graham

Hej;)
Pora na 1 na blogu makijaż inspirowany lookiem gwiazdy. Mowa o Kat Graham, która tak właśnie prezentowała się na American Music Awards 2015:





Wczoraj postanowiłam odtworzyć ten makijaż i jestem naprawdę zadowolona z efektu jaki otrzymałam. Tak wygląda makijaż wykonany przeze mnie:



Niestety w swojej kolekcji nie posiadam pomadki, ktora była by choć trochę podobna do tej którą miała Kat, więc musiałam zostawić usta takie jakie były(delikatnie pokryte podkładem). 

Podkład którego użyłam to Eveline 3w1 Art Scenic w odcieniu Kość Słoniowa (jest celowo użyty za ciemny podkład, bo Kat ma bardzo ciemną karnację, a ja jestem okropnie blada). Do brwi klasycznie poczwórne cienie z Wibo ale starałam się zrobić je grubsze niż zazwyczaj i wykonać bardziej zaokrąglony łuk. Na całą powiekę ruchomą oka nałożyłam cień bazowy z paletki Sleek Au Naturel (najjaśniejszy), oko wymodelowałam cieniem Regal ze Sleeka i ten cień nałożyłam również na dolną linię rzęs. Na całą powiekę ruchomą nałozyłam błyszczący cień Taupe ze Sleeka a w wewnętrznym kąciku oka nałożyłam na mokro żółty i pomarańczowy cień z palety Technic Electric. Zrobiłam cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs eyelinerem z Eveline, a na linię wodną nałożylam czarną kredkę. Wytuszowałam rzęsy moim ukochanym tuszem Avon Big&False Lash. Sporo czasu zajęło mi konturowanie twarzy, które najpierw wykonałam jasnym podkładem Rimmel Match Perfection, a potem jeszcze dokończyłam brązerem.


Na koniec dodaję zdjęcie moje obok zdjęcia Kat- co myślicie? Dajcie znać, buziak,  K <3


3 komentarze: