czwartek, 7 stycznia 2016

Makijaż nową paletką :)

Witajcie pierwszy raz w 2016 roku! 
Jednym z moich postanowień noworocznych jest systematyczność na blogu i większa aktywność. Chcę rozwinąć trochę tę stronę i dodawać wieele więcej postów, mam nadzieję, że uda mi się to postanowienie zrealizować. :)

Dzisiaj chcę przedstawić wam makijaż wykonany przy użyciu niebieskiego cienia z paletki Technic Electric Beauty, którą wygrałam niedawno w konkursie. Zakochałam się w tych cudnych kolorach od pierwszego wejrzenia! 




Na moim Facebookowym FanPage'u był już ten makijaż, a post przede wszystkim po to aby zamieścić w nim więcej zdjęć makijażu i dodać listę użytych kosmetyków dla zainteresowanych. 











Użyte kosmetyki:
Rimmel Match Perfection #010
Essence Stay All Day Concealer
Catrice Camouflage Cream #20
Puder Sensique Matt Finish Powder #03
Poczwórne cienie do powiek Wibo 
Paletka Sleek Au Naturel 
Paletka Technic Electric Beauty
Róż Lovely
Perełki brązujące Avon
Tusz Big&False Lash Avon
pomadka Avon Doskonałość Absolutna Pure Peony



Możecie znaleźć mnie tutaj:



4 komentarze: