czwartek, 18 lutego 2016

Recenzja pudru do konturowania KOBO MATT BRONZING&CONTOURING POWDER ❤

Witajcie! Dziś mam dla was króciutką recenzję kosmetyku, który testuję od miesiąca. Jest to puder do konturowania marki Kobo w odcieniu #311 NUBIAN DESERT, na który skusiłam się po wychwalaniu go na YouTube, blogach, FB itp.


Na początek to co mówi producent:

,,Matowy, brązujący puder w kamieniu, nadaje skórze odcień naturalnej, zdrowej opalenizny. Idealny do kreowania "cienia" na twarzy. Polecany do konturowania, modelowania twarzy i ciała."

Jest to chyba jedyny kosmetyk z którego opisem producenta zgadzam się w 100%. Ja pokochałam efekt jaki daje od pierwszego użycia go. 
Co najważniejsze jest zupełnie matowy, ma fajny chłodny odcień więc wygląda bardzo naturalnie. 



Doskonale imituje naturalne cienie twarzy i jest perfekcyjny do konturowania. Raczej nie ma zapachu, jak to puder. Jest dobrze napigmentowany, ale raczej nie stworzycie sobie nim plamy. W zależności od tego jaką ilość użyjemy możemy uzyskać delikatne konturowanie, nieco mocniejsze np na imprezę, lub mega efekt który sprawdzi się na zdjęciach. A co najważniejsze utrzymuje się na twarzy cały dzień! Wstaję rano o 5, zmywam go około 16 i wygląda tak samo jak na początku dnia. 



W opakowaniu mieści się 9g produktu (jest baaaardzo wydajny) a cena to 19,99zł ( w promocji nawet 11,99zł). Moim zdaniem to świetny produkt, profesjonalny mimo swojej ceny, łatwo dostępny (Natura)... Dla mnie jest to numer 1! <3 
A jak z wami? Macie? Polubiliście? Pozdrawiam, K❤

4 komentarze:

  1. Super tez go mam, ale obecnie wole sie w rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie do kupna tego bronzera :) akurat szukałam czegoś w chłodniejszym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje wybawienie, nienawidzę pomarańczowych plam ;c

      Usuń