pi膮tek, 25 marca 2016

馃挅 Nowo艣ci od Golden Rose 馃挅

Witajcie ! 
Chc臋 wam dzi艣 zaprezentowa膰 2 nowe kosmetyki, kt贸re niedawno zam贸wi艂am na stronie Cocolita.pl. S膮 to produkty coraz bardziej popularnej marki- GOLDEN ROSE.


Mark臋 Golden Rose zna艂am tylko z lakier贸w do paznokci, kt贸re zreszt膮 uwielbiam, ale nigdy wcze艣niej nie interesowa艂am si臋 ich kosmetykami do makija偶u. Ostatnio jednak ta firma zbiera wiele pozytywnych opinii i wsz臋dzie o niej g艂o艣no, wi臋c postanowi艂am sama przekona膰 si臋 czy naprawd臋 s膮 takie wow. 


W pierwszej kolejno艣ci zdecydowa艂am si臋 na puder do brwi #107, poniewa偶 ju偶 od dawna chcia艂am zmieni膰 ich kolor, bo wydawa艂o mi si臋, 偶e s膮 zbyt jasne w por贸wnaniu z moimi czarnymi w艂osami. Ten puder w odcieniu 106 ma moja siostra i po wypr贸bowaniu go spodoba艂 mi si臋, jednak stwierdzi艂am, 偶e chc臋 czego艣 jeszcze ciemniejszego. Po z艂o偶eniu zam贸wienia mia艂am lekkie obawy, czy nie b臋dzie za ciemny, ale tutaj ju偶 mog臋 zdardzi膰 wam jego pierwsz膮 zalet臋: mo偶na stopniowa膰 intensywno艣膰 koloru. Jego odcie艅 jest to bardzo ciemny br膮z w grafitowo-szarych tonach. Ma fajn膮 konsystencj臋, nie sypie si臋 przedewszystkim co by艂o moj膮 zmor膮 w poprzednim cieniu do brwi. Jest trwa艂y jak na cie艅, maluj臋 nim brwi rano oko艂o 5:30 a wieczorem jest nadal w tym samym stanie co rano. I jego bardzo du偶a zaleta niska cena-9,90z艂.

Na g贸rze kolor 106, na dole 107- na brwiach oba wygl膮daj膮 jeszcze ciemniej ni偶 na suchej r臋ce.


 Drugi produkt to co艣 co kr贸luje na Instagramie i YouTube. Na kolor zdecydowa艂am si臋 dzi臋ki dw贸m YouTuberkom : Kornelii oraz Nataliebeautyyy. Jest to matowa pomadka - Matte Lipstick Crayon #10


Jest to neutralny przygaszony r贸偶, dosy膰 ciemny (przynajmniej w por贸wnaniu z moj膮 blad膮 cer膮), ale nadal nadaj膮cy si臋 na codzie艅- i z takim za艂o偶eniem kupi艂am t臋 pomadk臋. Sprawdza mi si臋 艣wietnie i ju偶 rozumiem zachwyt tymi produktami. Nie jest to bardzo mocny mat(ale jednak nadal mat), kt贸ry tworzy nieprzyjemn膮 "skorup臋". Jest bardzo kremowa, przy pierwszym u偶yciu lekko przesuszy艂a mi usta, ale to norma przy matowych szminkach, jednak teraz ju偶 nie zauwa偶am przesuszenia. Jest niesamowicie d艂ugotrwa艂a, spokojnie trzyma si臋 3-4h nawet przy drobnych posi艂kach. I tak samo jak puder- jest mega tania (ja zap艂aci艂am za ni膮 10,90z艂) 

Podsumowuj膮c serdecznie polecam Wam mark臋 Golden Rose, ja si臋 bardzo polubi艂am z jej produktami kt贸re s膮 艣wietne i kosztuj膮 grosze. 


Golden Rose Matt Lipstick Crayon 10 (malowa艂am na szybko, wybaczcie nier贸wno艣ci) :*




Dajcie zna膰 czy macie jakie艣 produkty firmy Golden Rose i jak si臋 u was sprawdzaj膮. Pozdrawiam, K<3

Puder do brwi i pomadka w akcji :)








17 komentarzy:

  1. Ja te偶 jestem zachwycona :*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mam kilka lakier贸w oraz od偶ywk臋 do paznokci z GR, pomadk臋, kredk臋 do oczu, cie艅 do powiek oraz kontur贸wk臋! I bardzo sobie chwal臋 t臋 firm臋 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja jak narazie wypr贸bowa艂am lakiery, pomadk臋 i cie艅 do brwi i tak jak napisa艂am jestem zachwycona :)

      Usu艅
  3. Mam kilka lakier贸w oraz od偶ywk臋 do paznokci z GR, pomadk臋, kredk臋 do oczu, cie艅 do powiek oraz kontur贸wk臋! I bardzo sobie chwal臋 t臋 firm臋 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Podoba mi si臋 bardzo ta kredka z GR i chyba w ko艅cu si臋 skusz臋 bo tak s艂ucham o niej tyle dobrego,偶e nie mog臋 przej艣膰 oboj臋tnie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj ja te偶 bardzo d艂ugo si臋 zbiera艂am ale niepotrzebnie bo jest cudowna :)

      Usu艅
  5. Pomadka ma 艣liczny kolorek, r贸wnie偶 si臋 nad ni膮 zastanawiam :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te kredki s膮 cudowne, ale puder do brwi mi w og贸le nie przypasowa艂 :( 艣wietny post! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie ka偶dy lubi to samo :) dzi臋kuj臋 i r贸znie偶 pozdrawiam :*

      Usu艅
  7. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  8. mam dok艂adnie t膮 sam膮 kredk臋, lubi臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ja si臋 w艂a艣nie zastanawiam nad t膮 kredk膮, ale zawsze by艂am przyzwyczajona do pomadek, wi臋c ci臋偶ko mi si臋 b臋dzie przestawi膰 na kredk臋 :D ale chyba czas wypr贸bowa膰. A Tw贸j kolor jest 艣wietny! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bo akurat nowy post odno艣nie pomadek :D - http://missawangarda.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅